Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Πρόδρομος Ενωτιάδης:Αποσύρω την υποψηφιότητά μου αλλά παραμένω ενεργός πολίτης,

Αγαπητοί Συμπολίτες,
Στις 12 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσα και επισήμως την πρόθεσή μου να είμαι
υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας Άννας.
Γνωρίζοντας ότι τα μεγάλα προβλήματα αντιμετωπίζονται μόνο με πλατιές
συνεργασίες που δημιουργούν την απαραίτητη κοινωνική συνεργασία και
συναίνεση, απηύθυνα πρόσκληση συνεργασίας σε ανθρώπους διαφορετικών
πολιτικών αποχρώσεων αλλά με κοινή αντίληψη την επίλυση των
προβλημάτων, τη βελτίωση της ζωής των συμπολιτών μας και την καλύτερη
λειτουργία του νέου Δήμου.

Σε όλες τις επαφές μου διαπίστωνα ότι η τοπική μας κοινωνία διψά για
ενότητα και επιπλέον οι συμπολίτες μας με τους οποίους ανήκω στον ίδιο
πολιτικό χώρο, ζητούσαν επιτακτικά την συγκρότηση ενός κοινού
συνδυασμού. Γι΄ αυτό άλλωστε συμμετείχα στις προκριματικές διαδικασίες
του ΠΑΣΟΚ έχοντας συμφωνήσει με τον εσωκομματικό μου συνυποψήφιο και
δεσμευτεί πολιτικά ότι θα σεβαστούμε την όποια επιλογή.
Στις 20 Σεπτεμβρίου η αρμόδια Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε την
στήριξη στην υποψηφιότητά μου, ύστερα από την αξιολόγηση των διαδρομών
μας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και των στοιχείων της δημοσκόπησης που
διενήργησε το Κίνημα.
Και ενώ θα περίμενε κανείς ότι αυτή η εξέλιξη θα λειτουργούσε ως
καταλύτης για τη δημιουργία μιας πλατιάς πλειοψηφίας, διαπίστωσα με
έκπληξη και πικρία ότι όχι μόνο δεν τηρήθηκαν οι συμφωνίες, όχι μόνο
δεν είχα την πρέπουσα στήριξη από τον πολιτικό μου χώρο, αλλά αντίθετα
είδα να ξεκινά ένας απίστευτος υπόγειος πόλεμος με τη συνεργασία και
την συμμετοχή στελεχών και θεσμοθετημένων εκπροσώπων του ΠΑΣΟΚ.
Ξαφνικά έγινα εχθρός ανθρώπων που νόμιζα ότι ήμασταν στο ίδιο
μετερίζι, συναδέλφων με τους οποίους συνεργάστηκα στην Τοπική
Αυτοδιοίκηση, πολιτικών τους οποίους βοήθησα.
Καλλιεργήθηκε κλίμα μίσους και εκτοξεύτηκαν τόνοι λάσπης. Στο Μαντούδι
διέδιδαν ότι αντάλλαξα την έδρα για το <<χρίσμα>> και στη Λίμνη ότι
είμαι εχθρός της γιατί στήριξα το Μαντούδι να γίνει έδρα. Οι δήθεν
πολιτικοί <<φίλοι>> συμμάχησαν με πολέμιούς μου που με κατηγορούσαν
λυσσαλέα επειδή προσέλκυσα ή συνομίλησα με επενδυτές προκειμένου να
δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή μας. Μη μπορώντας να
πείσουν τον κόσμο με τις συκοφαντίες τους τελευταία διέδιδαν ότι το
μόνο που με ενδιαφέρει είναι η καρέκλα του Δημάρχου γιατί έχω
συμφέροντα από αυτή. Είδα και άκουσα απίστευτα πολιτικά αλισβερίσια,
ανίερες και ευκαιριακές παραταξιακές συμμαχίες που άλλαζαν καθημερινά
και απίστευτες αθλιότητες με μοναδικό σκοπό να με εξοντώσουν ηθικά και
πολιτικά.
Καμιά συζήτηση για τα προβλήματα, κανένας προβληματισμός για τις νέες
προκλήσεις, κανένα σχέδιο για την οργάνωση και τη λειτουργία του νέου
Δήμου. Το πρόβλημα ήταν μόνο ο Ενωτιάδης.
Έτσι επειδή ποτέ δεν είχα καμία σχέση με ιδιοτελή συμφέροντα, επειδή
το ήθος μου και η προσωπική μου αξιοπρέπεια δεν μου επιτρέπει να
ανεχθώ συκοφαντίες, προσβλητικά υπονοούμενα και το σκηνικό λάσπης και
μίσους που στήνεται, επειδή η πολιτική μου διαδρομή ήταν πάντα
διάφανη, χρήσιμη και ενωτική μακριά από τυφλές συγκρούσεις και
ανθρωποφαγίες, σας ενημερώνω ότι αποσύρω την υποψηφιότητά μου από τις
επερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που χρόνια τώρα με τιμήσατε με την ψήφο
σας και την βοήθειά σας, όλους εσάς τους συμπολίτες μου που γνωρίζετε
ποιος είμαι και με εμπιστεύεστε. Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου στο
Δήμο Κηρέως, εργαζόμενους, Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους, για την
χρόνια συνεργασία μας, καθώς και τους φίλους που ανταποκρίθηκαν στην
ανοιχτή πρόσκληση, θέλησαν να συμβάλουν στο στήσιμο του νέου Δήμου και
αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή το νέο εγχείρημα. Κατανοώ ότι η όλη
εξέλιξη είναι δυσάρεστη, όμως το συμφέρον του τόπου είναι έξω από το
κλίμα μίσους που επιχειρούν να μας δημιουργήσουν, έξω από εμφύλιους
πολέμους που προσπαθούν να μας σύρουν.
Αποσύρω την υποψηφιότητά μου αλλά παραμένω ενεργός πολίτης, διαθέσιμος
σε ότι μπορώ να προσφέρω.
Με πολύ εκτίμηση
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΕΝΩΤΙΑΔΗΣ
Δήμαρχος Κηρέως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.