Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Δεν αφήνω άλλο τη ζωή μου να γίνεται χωράφι όπου θα καλλιεργούν τους φόβους μου ποτίζοντας το με τη παραπληροφόρηση....

Γράφει ο V

Δεν θα κατηγορήσω τη Κυβέρνηση που δεν έχει.... πεί αλήθεια από τη προεκλογική περίοδο…..
Δεν θα πώ τίποτα για την Αντιπολίτευση που ότι λέει το κάνει μόνο για να υφαρπάξει τη ψήφο μας…..
Δε θα κάνω καμιά αναφορά στα άλλα 3 κόμματα του Κοινοβουλίου που δε ξέρουν τι τους γίνεται και αποπροσανατολίζουν….
Δε θα μιλήσω για τον επικεφαλή της Τρόικα για ότι είπε παίζοντας το «γιατρό» με τη Κυβέρνηση σε ένα θέατρο του παραλόγου….
Θα βγάλω απλά τη μάσκα και θα κοιτάξω στο καθρέφτη το πραγματικό ένοχο….
Όχι το κοπρίτη τσαμπατζή…....Οι βρισιές τους δε με αγγίζουν…Ότι κι αν είμαι, καλό ή κακό είμαι δημιούργημα των πολιτικών τους….Οπότε αν είχαν συναίσθηση θα κατηγορούσαν τον εαυτό τους….Αλλά έπαψα εδώ και χρόνια να περιμένω κάτι από εκείνους….Έστω και την αυτοκριτική τους….
Είμαι ένοχος όμως…..Και θα κουβαλάω πάντα την ενοχή της αδράνειας….Γιατί ήξερα και δεν έκανα τίποτα……Γιατί ότι κι αν άκουγα και ήταν προάγγελος της σημερινής κατάστασης εγώ πίστευα ότι αυτά δε γίνονται εδώ……Ήταν μόνο στην Αργεντινή και στις χώρες της Αφρικής και αυτές είναι μακρυά από εδώ…..
Αναπαύτηκα λοιπόν στο Ψέμα και έκλεισα τα μάτια……Και όταν ξύπνησα ήμουν ήδη μακρυά από το ήσυχο Ψέμα….Ήμουν στον ιστό μιας Αλήθειας που όντως άκουγα, φανταζόμουν αλλά επέμενα να αρνούμαι να αποδεχτώ….
Έπρεπε να το ζήσω για να το αντιληφθώ…..
Για να αντιληφθώ ότι όσο θα το παλεύω μέσα από τα Μνημόνια και τις θυσίες τον μόνο που θα σώζω θα είναι το Χρηματοπιστωτικό Σύστημα ενώ εγώ θα μπλέκω όλο και περισσότερο σε αυτό τον ιστό…..Δεν αφήνω άλλο τη ζωή μου να γίνεται χωράφι όπου θα καλλιεργούν τους φόβους μου ποτίζοντας το με τη παραπληροφόρηση....
Αυτό δε πρόκειται να το ανεχθώ άλλο…..Δεν υπάρχει περίπτωση…..
Και όπως είπε ο Καραισκάκης "αν ζήσω θα τους.....,αν πεθάνω θα μου......"
από  pikri-sokolata

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.