Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Η τελευταία Μοίρα...


ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ΞΕΠΡΟΒΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ,ΓΥΡΙΖΕ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ ΞΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΔΑΣΟΣ.ΕΣΥΡΕ ΤΗΝ ΞΥΛΙΝΗ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΕΝΗ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΤΡΕΚΛΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΚΑΛΥΒΙ.ΑΝΑΣΤΕΝΑΞΕ ΚΑΘΩΣ ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ΤΑ ΞΥΛΑ ΚΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΘΡΗΝΗΤΙΚΟ ΤΟΝΟ "ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ,ΓΕΡΑΣΑ ΚΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΞΕΘΩΡΙΑΖΩ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ,ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΡΑΙΔΑ ΤΗΝ ΕΚΛΑΨΑ ΧΘΕΣ ΣΤΙΣ ΟΧΘΕΣ ΤΟΥ ΑΛΕΠΟΡΕΜΑΤΟΣ!

Ο ΓΕΡΟΣΟΦΟΣ ΠΕΘΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ.ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΛΑΣΤΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΟΡΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ,ΜΟΥ ΜΙΛΑΓΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΠΕΣΜΟ ΤΗΣ ΚΙ ΕΓΩ ΓΛΥΚΑΙΝΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΝΕΡΟ,ΓΑΡΓΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΤΙΝΟ ΚΗΡΕΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΛΩΝΑ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ.

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ" ΕΙΠΕ ΚΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΣΑΚΙ ΤΗΣ.
"ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ -ΠΡΟΣΘΕΣΕ-ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ  ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΤΗΝΗ ΠΟΥ ΒΡΥΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΡΝΑΝΕ ΚΑΠΝΟ."
ΑΥΤΑ ΕΙΠΕ ,ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΔΙΣΑΚΙ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ,
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ...
mixalis arg.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.