Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Μαρί Μπεραχά, σύζυγος του Κώστα Γουρνά:Είμαι περήφανη που διάλεξα αυτόν τον άνθρωπο για σύντροφό μου και για πατέρα των παιδιών μου

" Χρέος μου απέναντι στον άνθρωπο που λατρεύω είναι να είμαι με όλη τη δύναμη της ψυχής μου δίπλα του. Θα μου επιτρέψετε να του αφιερώσω μερικούς στίχους του Τάσου Λειβαδίτη".
Τα τελευταία λόγια της Μαρί Μπεραχά και οι στίχοι του Λειβαδίτη που διάβασε πνίγηκαν στο θερμό παρατεταμένο χειροκρότημα του ακροατηρίου.
Πολλά μάτια ήταν δακρυσμένα μέσα στην αίθουσα.
 Ακόμη και δυο ζευγάρια μάτια στην έδρα!
Εξαιρετικά σύντομη ήταν η Μαρί Μπεραχά. Είναι ηλίου φαεινότερον, άλλωστε, πως βρίσκεται στα έδρανα των κατηγορούμενων, επειδή η Αντιτρομοκρατική θέλησε να εκδικηθεί τον σύζυγό της Κώστα Γουρνά.

Περιέγραψε απλώς το σοκ που υπέστη, όταν πληροφορήθηκε τη σύλληψη του Κώστα. Σοκ που ήταν αποτέλεσμα της άγνοιάς της πάνω στην ένταξη του συζύγου της στον ΕΑ. Το έκανε για να με προστατεύσει, είπε.
 Κατάφερε να κρατήσει εμένα και τα παιδιά μακριά από οτιδήποτε αφορούσε την οργάνωση. Του οφείλω το ότι έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Από την έδρα δεν έγινε καμιά ερώτηση στη Μαρί Μπεραχά και η δίκη διακόπηκε για την Παρασκευή 22 Φλεβάρη, οπότε θα αγορεύσει ο εισαγγελέας.


πηγή:http://www.eksegersi.gr/article.php?article_id=18550&pos=4&cat_id=48

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.