Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Αντώνης Σκούρας:ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.

Με αυτοσαρκασμό και πηγαίο χιούμορ αναγγέλλει την υποψηφιότητά του στις Δημοτικές εκλογές με το συνδυασμό του Βασίλη Παζάρα «Με λογισμό και μ’ όνειρο», ο Αντώνης Σκούρας

Αγαπητή/ε φίλη/ε.
Όπως θα έχετε ψυχανεμιστεί, στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές θα είμαι υποψήφιος.

 Δε μπόρεσα να αρνηθώ στην πρόκληση των καιρών και στις παροτρύνσεις πολλών φίλων (α, ρε Νίκο, με τούμπαρες) και δηλώνω ΠΑΡΟΝ στις δύσκολες μάχες που έρχονται.
Πάντα ονειρευόμουν να βγω στο μπαλκόνι και με βαριά και σταθερή φωνή να πω στο αλαλάζων πόπολο «Και ποτάμια θα σας φτιάξω…» Αλλά μου το έκλεψε άλλος το Ποτάμι και δεν έχω στο μυαλό μου κάτι πρόχειρο να το αντικαταστήσω αυτή τη στιγμή.


Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι σ’ αυτές τις εκλογές δεν ψηφίζουμε κομματικά αλλά μαυρίζουμε πρόσωπα.

 Στην Ελλάδα τη σήμερον ημέρα, κόμματα είναι μόνο τα αριστερά. 
Οι άλλοι είναι προσωπικότητες που έτυχε να είναι στελέχια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ (συμπτώσεις δηλαδή που μπορούν να συμβούν στον καθένα). 
Τέλος πάντων… Ο συνδυασμός ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ «Με λογισμό και μ’ όνειρο» έχει τα καλύτερα προσώπαντα. Άνθρωποι καθημερινοί, εργαζόμενοι και άνεργοι, επαγγελματίες και συνταξιούχοι, υπάλληλοι και αυτοαπασχολούμενοι, αγρότες και ξυλουργοί, ποιητές και ψαράδες. Όλοι τους χαμογελαστές φάτσες.
 Κάποιοι πιστεύουν στο θεό, άλλοι όχι.
 Κάποιοι είναι γραμματιζούμενοι και κάποιοι δωροδοκήσαμε με τυρί τους καθηγητές για να μας δώκουν το χαρτί του σχολείου.
 Κάποιοι είναι φιλελεύθεροι, άλλοι ελευθεριακοί, άλλοι πάλι κομμουνιστές, ριζοσπάστες, οικολογοι, αριστεροί σοσιαλιστές, δημοκράτες… κι άλλοι δυσκολεύονται να αναπροσδιοριστούν και δηλώνουν απλώς, πολίτες.
 Κανείς από αυτούς όμως δεν έχει πάρει μέρος στο πάρτυ της εξουσίας. Ο χειρότερος όλων είμαι εγώ, που έκανα για ένα φεγγάρι Δημοτικός Σύμβουλος προ εικοσαετίας.
 Πληροφορήθηκα ότι το έγκλημα έχει παραγραφεί και με δέχτηκαν.( Μετά τις απαραίτητες μετάνοιες και γονυκλισίες βέβαια).
 Στους άμεσους στόχους μου είναι να επιστρέψω το δανεικό πενηντάρι που έδωσα για να πληρώσω το παράβολο. Στους βραχυπρόθεσμους να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις να εκλεγεί ο συνδυασμός και να τα ανατρέψουμε όλα.
 Να καταργήσουμε το Καλλικράτη στη πράξη, να εφαρμόσουμε νέες συλλογικότητες, να δουλέψουμε για τα μικρά και τα μεγάλα, να συγκρουστούμε και να συνθέσουμε. 
Να εγκαθιδρύσουμε την ισονομία, την δημοκρατία, την δικαιοσύνη και την ισότητα.
 Να στηρίξουμε τους φτωχούς και να καταπολεμήσουμε τη φτώχεια.
 Πρώτη προτεραιότητα δεν έχω.
 Θέλω να κάνω πολλά και γρήγορα.
 Κυρίως όμως θέλω να τα κάνω μαζί με άλλους. 
Μόνος μου βαριέμαι αφόρητα και τα παρατάω.
 Σας το λέω, άμα είναι να μη συμμετέχετε, να μη με ψηφίσετε.
 Καθαρά πράμματα. Μη μου λέτε αύριο, μου σου του…
Συνθήματα έχω πολλά. Αλλά τώρα τελευταία μου έχει κολλήσει το: 

ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.